December 13, 2013

Kisah Sedih di Ibu Kota - to the finale

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Masih ingat kisah sedih yang tak berapa nak sedih ni? Mesti ada yang cakap kisah macam ni pun nak kecoh!...Haha..Tak kesah la orang nak cakap ape. Blog saya, suka hati saya la nak tulis apa. Hihihihi

Dalam PART 2 hari tu saya ada cerita yang si penipu tu dibicarakan di mahkamah pada 18 November 2013. Tapi saya tak bagitahu lagi apa keputusannya kan??.... Nak tahu tak apa keputusannya?..

KEPUTUSANNYA........Dia minta kes dibicarakan semula dengan diwakili peguam bela...

Ohooiiii...... Banyak betul duit dia nak upah peguam bela.. Tipu duit saya RM2000 je pun. Kalau tak nak saya panjangkan kes ni, bayar je la RM2000, habis cerita.. Saya tarik balik report yang saya buat, dan dia bebas...

Tapi...itu la kan..Masalahnya dia masih nak menegakkan benang yang basah!.... Encik polis cakap peluang dia nak menang tu tipis sebab saya ada bukti yang menyatakan dia benar-benar menipu saya....Memang saya agak yakin yang dia takkan menang!... Tapi... Terselit jugak dihati ni perasaan takut...Macam mana kalau dia menang??!....Saya pulak ke yang dipenjara?...waaa...takutnyaaa!

Kes ini akan dibicara lagi pada 18 Disember 2013 ni (Kalau tak silap laa..)... Saya tak pasti saya kena pergi mahkamah ke tak. Tunggu je la. Kalau dipanggil baru pergi. Tapi takut laa...Kalau dipanggil, terpaksa la menghadap muka peguam bela si penipu tu...Faham-faham la, peguam ni pandai psiko orang!..Kang tak pasal-pasal saya pulak yang dituduh bersalah!... Oh my God!...Mintak dijauhkan...huhuhu

Apapun, moga kes ni cepat berakhir... Biarlah ianya menjadi satu memori.. Bukan kenangan pahit, tapi kenangan terindah...hihihi

Don't u see mata bengkak disebalik kaca mata tu??...Hahaha...Gambar ni diambil sehari selepas penipuan tu terbongkar. Terpaksa pakai spek pergi kerja sebab nak menyembunyikan mata yang bengkak sebab menangis kecewa ditipu...kuikuikui.....Demi nak mengubati hati yang lara, balik je keje, terus pegi kedai makan. Konon nak makan yang best-best, tapi hampeh. Harap deco je cantik, tapi rasanya tawooorrr.....Bertambah lagi 1 kuciwa dijiwa ni....uhukkk


Moga Allah sentiasa bersama orang-orang yang dizalimi...


SEKIAN

No comments:

Post a Comment

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI