December 30, 2012

Maafkan Saya....Ulat Gonggok!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Semenjak 2 menjak ni saya asyik di ganggu ulat gonggok je...Benci betul!!...Orang lain tak kena, orang yang tak suka kat sebarang jenis ulat ni la yang asyik kena ganggu...Oh..Tolong laaa.....Geli tahu dakk???

Selalu je jumpa dalam toilet...huhu


Dan....U know what I'm doing when I see that ulat gonggok??....Saya ambil penyapu, masukkan ulat dalam penyodok then, I throw it into the LUBANG jamban!....Pernah juga saya sembur dengan paip air supaya dia masuk dalam lubang...huhuhu

Oh my gosh!....How cruel I am isn't it??.... =_="


Maafkan saya ulat gonggok!...dan ulat-ulat lain juga....

But

I hate u...Geli sangat-sangat!...Tak boleh tengok...huhuhu


Sem lepas saya pernah bermimpi didatangi ulat gonggok..Diorang datang jumpa saya tanya nape saya tak suka diorang...Saya jawab la saya geli tengok cara ulat berjalan dan bentuk badan ulat yang panjang macam tu...huhu...Pastu diorang berjanji taknak ganggu saya lagi dah.....Bangun pagi esok, dan hari-hari seterusnya, memang menatang tu dah tak muncul lagi depan saya!.......Macam tak logik je kan mimpi tu?!...But, its happened to me!



Tapi...sekarang ni, menatang tu muncul lagi....huhu...Nasib baik tinggal 2-3 minggu je lagi tinggal kat Jingga House tu...huhu....Sabor je laaa....



Ok la..Itu saja....Menaip dengan hati yang geram (dengan ulat gonggok) tapi gembira (sebab berada di rumah keluarga tersayang sekarang ni)...hehe



SEKIAN...Entri terakhir untuk tahun 2012 ni

1 comment:

  1. mana boleh ni...kena usir la ulat gonggok lat jingga house tu..nnti tenant br nak masuk...:)...tenant br pin geli kat ulat gonggok tau..

    ReplyDelete

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI