November 15, 2012

Maaf...Saya Banyak Khilaf

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh



Semenjak dua menjak ni hati saya tak selesa....

Terasa macam saya telah melukai hati orang...

Kepada yang membaca entri ni yang terasa dia lah orang yang telah terluka kerana cara saya, percakapan saya, perbuatan saya, pandangan saya dan sebagainya yang berkaitan, saya minta maaf.....Saya banyak khilaf....


Saya hanya manusia biasa yang tak lari dari buat kesilapan...



Tapi biasalah...Manusia...


Sekali titik hitam tercoret di kertas kosong, selamanya dia melihat titik hitam itu, sedangkan di sekeliling titik hitam (keburukan) itu adalah permukaan putih yang menunjukkan kebaikan lain..




Tapi,  saya tak salahkan siapa..

Sebab mungkin saya juga macam tu...



Apapun, sekali lagi saya minta maaf....




Sebelum terlambat...








SEKIAN

No comments:

Post a Comment

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI