October 09, 2012

Mimpi Ngeri....T_T

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Awal pagi tadi.....Saya bermimpikan sesuatu yang sangat ngeri....


Mimpi hantu.......T_T






Imbasan kembali.......




Ketika itu, waktu Magrib.....Saya bersama (Housemates) Afifah dan Kak Tie berada di rumah sewa...Tapi rumah sewa tu lain sikit dari rumah sewa kat Parit Raja ni..hihi....Tak tahu la kat mana tempatnya...

Yang menariknya, rumah sewa tu besar...Banyak bilik dan toilet pun banyak....Wohaa!


Dah masuk Magrib tapi saya tak mandi lagi...Afifah dan Kak Tie dah mandi dah...Masa tu saya tengah syok tengok TV...hihi

Tak lama selepas tu, datang sekumpulan rakan-rakan saya...Semuanya lelaki...Di sebabkan malu sebab tak mandi lagi, saya pun cepat-cepat masuk bilik, amik towel dan bergegas ke bilik mandi!

Cuba bayangkan...Bilik air tu jauh sangat2...Maklumlah rumah besar...Kalau jerit pun tak dengar!....Macam duk hostel pun ada...Hihi

Saya masuk bilik air yang besar dan banyak toilet2 kecil dalam tu..Saya buka lampu......

Masa nak tutup pintu........


Wuaaarggghhhhhh!!!







Saya menjerit ketakutkan...!!


Tiba-tiba seorang budak kecil berdiri depan saya....Rasa nak luruh jantung ni sebab takut sangat2....
Yang peliknya...Budak tu pakai tudung....!

EH...ada eh hantu pakai tudung??!



Tapi disebabkan takut sangat, saya lupakan kepelikan itu....Saya pejam mata rapat2...Badan dah menggigil..Nak baca surah Yasin, saya lupa sebab terlalu takut....

Yang saya ingat cumalah...


Bismillahirrahmanirrahim...



Zupp!....Terus hantu budak pakai tudung tu hilang!


Cayalah....!...Legaa....


Saya pun meneruskan hajat saya untuk mandi...Paksa jugak diri mandi sebab malu nak kuar kawan-kawan tengok tak mandi lagi....he he he


Baru je cuci muka, skali lagi saya di ganggu...!!

Hantu budak bertudung tu muncul lagi.....




Arrrgggghhhhhhhhhhh!!





Saya menjerit sampai nak tercabut anak tekak...!



Masa tu, Afifah dan Kak Tie datang...Terus mereka tendang bilik air yang saya masuk tu...Saya menangis ketakutan...Dah tak hirau dah keadaan diri yang 18SX untuk diceritakan disini!...Wohaa!


Tiba-tiba.....


Sekumpulan kawan-kawan lelaki yang duduk kat ruang tamu tadi datang!


Terbeliak mata saya!




Mereka tengok saya....Saya tengok mereka




Keadaan yang begitu mengaibkan itu tidak dapat saya gambarkan disini...!

Astaghfirullahalazim....



Terus saya terjaga dari tidur!

Tak sanggup nak teruskan mimpi itu....


Tengok jam...pukul 6.20 pagi




hmmmm....





Itu tandanya, mimpi tadi suruh saya bangun sembahyang subuh!...hihi







SEKIAN



No comments:

Post a Comment

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI