October 13, 2012

Mimpi Ngeri version 2....T_T

AssalamualaikumWarahmatullahi Wabarakatuh


Entry hari tu : KLIK SINI, dah cerita pasal mimpi...Hari ni cerita pasal mimpi lagi....T_T

Tapi kali ni mimpinya lain sikit.....

Masuk hari ni dah masuk kali ke-3 saya mimpi ngeri tentang benda yang sama........



Kejadian KEMALANGAN...




Kali pertama masa praktikal di Polimas dulu...

Dalam mimpi tu, saya bersama kawan-kawan naik lori...Semua 6 orang dan semua dok depan....Hebat kan kami boleh bawak lori?!...haha
Sedang kami bergelak ketawa, tiba-tiba lori hilang kawalan...Terbabas lalu langgar bangunan shop lot....Semua menangis, semua menjerit kesakitan....dan akhirnya........................

Tupp!........Saya terjaga dari mimpi dengan hati yang berdebar-debar....T_T


Astaghfirullahalazim....





Mimpi kali ke-2 berlaku kat rumah sewa kat Parit Raja ni...lebih kurang 2-3 minggu lepas


Dalam mimpi tu, saya berada di rumah staff di Polimas....

Waktu tu lewat petang...Saya keluar ambil angin kat depan rumah....Tak lama lepas tu kawan saya (Si A) keluar nak amik barang kat kereta dia...Kereta dia parking di sebelah kereta saya.....Kebetulan, masa tu kawan saya lagi sorang (Si B) baru balik...Saya nampak Si B tu tengah berSMS walaupun masa tu dia sedang memandu masuk ke halaman rumah...

Dan.....Sekelip mata tanpa saya sempat menjerit, Si B terlanggar Si A !.....Si A tersepit di tengah-tengah antara kereta Si B dan kereta saya......


Astaghfirullahalazim.....

Sekali lagi saya terjaga dengan hati yang berdebar kencang!....

T_T


* Nama Si A dan Si B tak boleh di nyatakan disini....Harap Maaf....hihi



Dan....




Mimpi kali ke-3 berlaku malam tadi.....Di hari ulang tahun kelahiran saya.....



Saya bermimpikan satu kemalangan yang sangat dasyat!...Kejadian berlaku di Parit Raja...Dekat dengan simpang kawasan kilang..

Walaupun saya tak terlibat, tapi kejadian tu berlaku di depan mata saya...Kemalangan antara sebuah treller dan beberapa buah kereta.....Suara bising, tangisan, jeritan...Terngiang-ngiang di kepala.......


Dan...Untuk kesekian kalinya, saya terjaga dengan hati yang berdebar hebat!...


Astaghfirullahalazim.....



Saya takut....


Ya...Saya tahu memang mimpi itu permainan tidur...Tapi saya tetap risau..


Ya, ALLah....Lindungilah keselamatan diriku, lindungilah setiap orang yang ku sayang, lindungilah setiap insan dimuka bumi ini....Jauhkanlah kami dari sebarang malapetaka.. dan matikanlah kami dalam husnul khotimah.....Amin




Apapun....Ajal maut di tangan Tuhan

Dari DIA kita datang, dan kepada DIA lah kita kembali....





SEKIAN





P/S : Saya pernah tengok orang mati kena langgar kat kereta api, kat hujung kampung saya...Masa tu saya berumur 7-9 tahun.....Bayangkan, gadis sekecil saya tertengok 1 anggota badan iaitu paha manusia tanpa disengajakan...Masa tu angin bertiup menyebabkan kertas surat khabar yang menutup anggota badan itu tersingkap!......Balik rumah, dekat seminggu saya asyik mimpi ngeri...huhuhu





Eh, jap....!
Tolong klik ya : http://sy.my/5n1m


Terima Kasih

2 comments:

  1. kena basuh kaki cuci2 sebelum tido ni....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha......tu la pasal...kena sental sampai licin

      Delete

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI