March 12, 2012

Himpunan Movie Untuk di Tonton.....=)

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh




Dulu masa saya study kat USM, asal tension je mesti gi tengok wayang
Boleh dikatakan seminggu tu ada la dalam 2 kali
Tapi time tu tengah berduit la..tengah takda duit mana bleh pegi..

Hehe....

Saya selalu pergi ngan kawan saya
Berdua pun jadi la

Pernah sekali tu, dalam panggung cuma ada orang tak sampai 10 orang!
Tak silap dalam 6-8 orang camtu la

Masa tu saya berdua ngan KAWAN SAYA. Kitorang tengok cite Tsunami At Heundae. Kebetulan dalam panggung tu ada 2 orang Mat Salleh.

Ingatkan Mat Salleh ni jenis hati kering tau!

Rupanya dia pun menangis sama macam saya masa tengok cerita ni u know !

Haha..


Tapi masuk je 3rd year dah tak kuar tonton wayang sangat dah sebab FULUS takdak!

Kalau ada orang nak belanja je baru pegi...hik3




Ok la.....dah la cite..

Sebenarnya saya buat entri ni sebab nak menghimpunkan movie-movie Melayu yang saya nak tengok...

Malas nak download sebab pasni confirm dah tak tengok untuk kali ke-2 dah..




1. ADNAN SEMPIT 2


Yang ni dah siap tengok dah...=)
Saje nak bagi link kot2 ada yang tak tengok lagi

2. AZURA 2012





3. SUATU MALAM KUBUR BERASAP






4. SETAN FACEBOOK




5. APOCALYPTO (tetiba sesat movie omputeh!)


Lecturer TITAS saya masa kat USM dulu cakap cerita ni best...Nak cuba tengok lah





6. SUMPAHAN PUAKA





7. BINI-BINI KU GANGSTER





8. KARIPAP-KARIPAP CINTA





9. LIBAS





10. SINI ADA HANTU




11. JUJUR AKU DAYUS

Yang ni cerekarama TV3

Sangat best okeh!....jom tengok lagi sekali!...hehe





12. OMBAK RINDU

Yang ni kepada sesiapa yang tak pernah tengok lagi...hehe

( Confirm la semua dah tengok!)




13. RUNTUHNYA SEBUAH DOSA

Yang ni cerekarama TV3 jugak!...

Boleh la tahan cerita nya....saya nak tengok lagi sekali sebab hari tu tengok tak full...



14. AKU TAK BODOH



And da last one...


15. SOROK BAU BUDU

Movie dari Astro PRIMA




Mesti korang dah tengok kan movie-movie ni?!

Hmmm...nak wat camne..

Saya ni jenis ketinggalan zaman skit...hehe

Tapi....

Korang perasan tak?!

Kebanyakan movie-movie kat atas ni berunsur SERAM!

Itu lah genre kegemaran saya....hik3

Tapi sebenarnya takut gak nak tengok...

Takut tapi nak tengok...camne tuh..!

Wuwuwuwuwuuu....





Ok la...itu saja

Jom kita tengok sama-sama...=)




SEKIAN

No comments:

Post a Comment

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI