January 08, 2012

10 Artis Lelaki Malaysia Pilihan Saya!

Assalamualaikum Warahmatullah




Bertuah jadi orang Malaysia ni.....



Kenapa??!!













Sebabnya orang Malaysia ni cantik-cantik dan kacak-kacak!






Betul tak?!...hehe






















Haa.....apa lagi!...



Sila la banggakan diri anda sendiri!.......hehe....



>_<








Ok..Straight to the Point!



10 Artis Lelaki Malaysia Pilihan Saya



No.1




Iqram Dinzly


Bagi saya beliau punyai pakej lengkap!
Hensem sebab ada janggut!

hehehe





No.2


Aaron Aziz


Hmm......Lakonan beliau sangat mantop!
dan
Beliau sangat sweet
Cuma tak cukup hensem sbb takda janggut!....ahaks





Jangan marah ya peminat tegar Aaron Aziz!




=_='







No.3

Fahrin Ahmad




Hensem!










No.4






Adi Putra



Suka tengok lakonan beliau!







No.5



Aqasha


Bergaya!










No.6


Zain Ruffedge


Suka lesung pipit dia!


hehe





 

N0.7




Asyraf Muslim



Sejuk mata memandang



>_<








No.8

Kamal Adli




Cool.......







No.9


Aiman Mentor



Cute!
First time tengok dia berlakon dalam Vanilla Coklat terus jatuh hati!


hahaha



Gedik!













And the last one is..............






















No.10

Fazreen Rafi




Renungan mata beliau mampu mencairkan hati wanita....ahaks!


hahaha




Ok..TIPU!














Apa pun...









ABAH saya tetap yang paling hensem di hati saya!




ini Abah saya!





Ma dan Abah





Luv u Ma......Luv U Abah.......














SEKIAN




6 comments:

  1. haha......yang tu xleh bubuh sini sbb hanya ada dlm carta hati....hak3

    ReplyDelete
  2. kalau abe fiz xle bubuh.. ape lg abe wan ini.. haha sedih.. sob3

    ReplyDelete
  3. haha.......abe wan lain kali k!...nanti aku wat entry lain..."Senarai Kawan2 Saya yang Hensem dan Cantik!"...hahahaha

    ReplyDelete
  4. kite xlyk msk dlm list pn..huhu

    ReplyDelete
  5. ada orang merajuk la pulak..huhu

    ReplyDelete

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI